Bir Pazar Kahvaltısı Kaçamağı ( Tekirdağ)

181
views

istanbul’dan kaçış serisine başlıyoruz. Tekirdağ İstanbul‘a  yaklaşık 50-100 km mesafede.
Kaçışlar ve hafta sonu turları için gayet uygun, Köftesi ve Rakısıyla herkesin bildiği Tekirdağın bilinmeyen yönleri de hayli fazla.
Son zamanlarda artan Şarap tadım evleri ve çiftlikler ileriye dönük yatırımlar olarak gözüküyor.

tekirda pazar kahvalt    Üniversite etrafında kümelenen cafeler zamanla sahil şeridine kaymaya başladı. Sahil şeridinde köftecilerin karşısında açık havada balık yemek isterseniz sıra beklemek zorunda kalabilirsiniz.

Şehre varmadan yolun karşı tarafında kalan Şarköy Çiftlik’te karar kılıyoruz. Çünkü
Şehre girdiğimizde köfte kokuları başmızı döndürecekti ve kararsız kalacaktık.

“Şehre girdiğimizde köfte kokuları başımızı döndürecekti”

Petrol Ofisinin hemen yanıbaşında küçük ve tatlı bir mekanla karşılaşıyoruz.

Daha arabayı park ederken mekanda güzel vakit geçireceğimizi anlıyoruz. 🙂

Sexy Olmayan Giremez  Tuvaleti
Park Alanı
Köfte servisleri de var ancak biz kahvaltı için geldik. Hedeften şaşmıyoruz
2 kişilik Serpme kahvaltı 48,50 TL
Gözleme (Peynirli) 9 TL
Pastırmalı Yumurta 12,5 TL
Menemen 10 TL
(Sınırsız Çay)

5 Kişi gitmemize rağmen  80 lira gibi bir ücrete on numara doyuyoruz.

Gözlemeleri ve peynir tabağı efsane, tekrar gittiğimizde herkesin gözleme isteyeceği kesin. Menemeni almayıp gözleme alsaydık diye çok ah ettik 🙂

Şarköy Çiftlik Kahvaltısı

Mekanın 2-3 bölümden oluşuyor biz baraka kısımda oturduk, iç kısım muhtemelen daha sıcak ancak otantiklik ve manzara ön tarafta. Dış kısımda ise sıkı bir peyzaj çalışması ve at çiftliği var.

Japonlar her yerde
At Çiftliğine inen Merdivenler

Çayla, yağmurlu havanın tadını çıkarıyoruz.

Deniz hemen yanıbaşımızda değil arada arsalar var. Buralarda da altyapı çalışması yapılıyor.
Şarköy Çiftlik gizli kalmış bir yer.
Bu arada Çalışanlardan bazıları çok eğlenceli ve iyi insanlar. Bir arkadaşımız ağrı kesici var mı rica etsem dedi?
Restorantlarda ağrı kesici satılmıyor cevabı aldık.
Biz bugüne kadar reçeteyi alıp lokanta-restorant kovalıyoduk, arkadaş öyle söyleyince yanlış yaptığımızı anladık 🙂

RESTORANTLARDA AĞRI KESİCİ SATILMAZ!

Şarköy Çiftlik

Bir önceki yazımız olan Kastro- Çamlıköy Gezilecek Yerler başlıklı makalemizde çamlıköy, çamlıköy gezi rehberi ve çamlıköy gezisi hakkında bilgiler verilmektedir.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here